Ozodrop

Ozodrop® to krople oczne oparte na nie zawierającym konserwantów ozonowanym oleju roślinnym w opatentowanej formule LipozonEye®. Wskazany w celu dezynfekcji, nawilżenia oraz ochrony rogówki przed i po operacjach chirurgicznych okolic oczu i przy urazach oka, w leczeniu zespołu suchego oka (ZSO), łagodzeniu podrażnień spowodowanych czynnikami środowiskowymi lub noszeniem soczewek kontaktowych. Łagodzi objawy zapalenia, niezależnie od jego przyczyny.

Ozodrop® to krople oczne oparte na hypromelozie, liposomach i ozonowanym oleju roślinnym, zawartych w opatentowanej formule LipozonEye®.

Ozodrop® jest wskazany w celu dezynfekcji, nawilżenia oraz ochrony rogówki przed i po operacjach chirurgicznych okolic oczu, a także w przypadku urazu oka. Może być z powodzeniem stosowany jako środek łagodzący objawy związane z zapaleniem, niezależnie od jego przyczyny.

Ozodrop® jest skutecznym rozwiązaniem w leczeniu zespołu suchego oka (ZSO), w tym również w podrażnieniach spowodowanych czynnikami środowiskowymi lub noszeniem soczewek kontaktowych. Jest znakomitym wyborem w przypadku wszelkich zmian powierzchni oka spowodowanych niestabilnością filmu łzowego, w tym u pacjentów z nawracającymi infekcjami oka, niezależnie od ich etiologii.

Atomowy tlen, który uwalnia się w wyniku rozpadu ozonu, wykazuje aktywność wobec wszystkich możliwych patogenów obecnych na oku – wirusów, bakterii, grzybów a także pasożytów (nużeniec). Dodatkowo, preparat działa na powierzchnię oka natłuszczająco, nawilżająco, kojąco i ochronnie.

Obecność oleju roślinnego i liposomów wspiera stabilizację warstwy lipidowej filmu łzowego, ograniczając parowanie warstwy wodnej, co zapewnia natychmiastową ulgę dla oczu.

Ze względu na ozonowany olej roślinny, preparat nie wymaga konserwantów, które mogłyby dodatkowo podrażniać oko. Obecność w składzie liposomów sprawia, że Ozodrop® wykazuje lepszą biodostępność i biotolerowalność.

Ozodrop® może być bezpiecznie stosowany podczas noszenia soczewek kontaktowych.

Opakowanie zawiera 8 ml preparatu.

Ozodrop Gel

Ozodrop Gel to termo-żel oparty na nie zawierającym konserwantów ozonowanym oleju roślinnym w opatentowanej formule LipozonEyeR. Wskazany w celu dezynfekcji, nawilżenia oraz ochrony rogówki przed i po operacjach
Łagodzi objawy zapalenia, niezależnie od jego przyczyny.
Wspomaga regenerację tkanek, zalecany w erozjach i owrzodzeniach rogówki.

Więcej o produkcie na: https://sklep.inviewmedical.pl

BlefOX

BlefOX to specjalna pianka oparta na nie zawierającym konserwantów ozonowanym oleju roślinnym w opatentowanej formule LipozonEyeR. Wskazany w celu dezynfekcji, nawilżenia oraz ochrony brzegów powiek i okolicy oczu
przed i po operacjach chirurgicznych tej okolicy, przy urazach oka, w leczeniu zespołu suchego oka (ZSO). Wspomaga usuwanie z rzęs oraz powiek wydzielin oka, powstających w wyniku stanów zapalnych, zapewniając jednoczesną dezynfekcję oczyszczanych powierzchni. Łagodzi objawy zapalenia, niezależnie od jego przyczyny.

Więcej o produkcie na: https://sklep.inviewmedical.pl