Kompresy rozgrzewające

EYEBAG

Termiczny kompres EyeBag wielokrotnego użytku do leczenia dysfunkcji gruczołów Meiboma i łagodzenia objawów następujących zaburzeń:

• zapalenia brzegów powiek
  • zespole suchego oka związanego z nadmiernym odparowywaniem filmu łzowego
  • torbieli powiekowych i jęczmienia
  • zespołu suchego oka związanego z noszeniem soczewek kontaktowych
  • zespołu suchego oka związanego z przebytym zabiegiem chirurgii laserowej
  • podrażnienia i uczucia piasku w oku
  • dyskomfortu i uczucia pieczenia

Opakowanie zawiera jeden kompres EyeBag wielokrotnego użytku (do 200 zastosowań) instrukcję użytkowania i broszurę informacyjną dla pacjenta. Poprzez swoją prostotę i wygodę stosowanie go regularnie to nie problem a przyjemność. Skuteczny i bezpieczny sposób relaksu połącząny z leczeniem.

MGDRx jest wyrobem medycznym klasy 1, zarejestrowanym przez Brytyjską Agencję ds. Regulacji Leków i Produktów OchronyZdrowia (MHRA). Patent Brytyjski nr GB2421687B. Posiada certyfikat CE.

VisuScience iRelief

Rozgrzewająca maska, łagodząca objawy zmęczenia oczu oraz zespołu suchego oka. Maska zasilana jest złączem USB, dzięki czemu można zabrać ją ze sobą wszędzie! Poprzez specjalny przewód, można kontrolować temperaturę za pomocą jednego guzika. Jest to łatwy sposób na chwile odpoczynku dla oczu w ciągu dnia jak i w nocy, ponieważ urządzenie wyłączy się automatycznie po 30 minutach.

Więcej o produkcie na: https://sklep.inviewmedical.pl

I-MED Pharma I-RELIEF

Maska do terapii ciepłem lub zimnem łagodząca opuchliznę, ból, dyskomfort oraz pieczenie powiek i oczu.

Aby zastosować terapię ciepłem wystarczy włożyć maskę do mikrofali i podgrzać zgodnie z ulotką. Zalecane jest stosowanie w przypadku zapalenia brzegów powiek, zespołu suchego oka, dysfunkcji gruczołów Meiboma, jęczmienia lub gradówki.

Aby zastosować terapię zimnem trzeba schłodzić maskę w zamrażarce. Zalecane jest stosowanie w przypadku bólu głowy, niedrożności zatok, oraz przy napięciu i obrzęku wokół oczu.

Dzięki naturalnym wkładom ThermaBeads, które utrzymują temperaturę, można cieszyć się długą terapią zimnem lub ciepłem.

Maska jest antyalergiczna, trwała oraz nie zawiera lateksu. Można ją używać wielokrotnie a dzięki specjalnej tkaninie ochronnej, która pozwala zachować maskę w czystości, nie trzeba jej tak często myć. Osłonę można zdjąć i prać w pralce.

Więcej o produkcie na: https://sklep.inviewmedical.pl